duminică, 5 septembrie 2010

apa, pupa, buba !






Salut din nou ! Scriu tot mai rar in ultima vreme pentru ca sunt cam ocupata :)). Cu ce ? Pai cu alergatul in stanga si-n dreapta: dintr-un capat in celalalt al casei cand suntem acasa, prin parc sau pe terasa cand suntem la plimbare sau cat e curtea de lunga la buni. Stati linistiti, nu merg singura, am nevoie de ajutor deocamdata: ma sprijin de pereti sau orice obiecte am in jur, sau ma duc ai mei de mana. Imi place la nebunie sa ma plimb si parca nici nu obosesc. E adevarat ca seara adorm bustean pana dimineata (cu mici exceptii-cand ma chinuie dintisorii-si se intampla tot mai des in ultima vreme).
In rest, am mai invatat cateva cuvinte noi : 'apa', 'pupa'-de la 'da-mi o pupa', iar la 'buni' zic 'bu-ba!'.
Cand ma apuca tzip cat ma tin plamanii oriunde as fi...acasa, pe strada, in piata. De multe ori apare cate o tanti in dreptul caruciorului si intreaba 'tu faci atata galagie de rasuna piata?' :)).
Dau pupa cand mi se cere, culeg flori pentru mami, buni, tati sau oricine e in zona si imi cere (cand suntem la buni in curte -eu ma dau cu rotobilu si le culeg de pe marginea trotuarului ).
In curand implinesc un anisor iar eu am doi dintisori in gura, dar dupa cum zic ai mei stiu o gramada de chestii si pricep multe pentru varsta mea :).
Am uitat sa pomenesc de 'jucariile' mele :carcasa de cd-uri, telefonul mobil (al lui mami l-am rezolvat-momentan nu poate vorbi la tel deloc) si alte minunatii de cutii de toate formele.

va pup cu drag si ne straduim sa punem postari mai des
anamaria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu